lunes, 9 de mayo de 2011

Llama a la Maja

Pretenem jugar amb la idea de la comoditat que ofereix aquesta moto al posar-la en una sala d'estar com si de un moble més es tractés. Per altre banda, el fet de posar un medi de transport com aquest entre butaques crea un galimatíes sense sentit perquè...QUÈ PINTA UNA MOTO EN UNA SALA D'ESTAR?? Record fàcil.

 Aquí volíem potenciar la idea de l'espai que proporciona el maletero fent una exageració. També hem utilitzat aquesta exageració per acabar de definir el P.O. del producte complementant-lo amb objectes relacionats amb aquest públic. Coses de feia, esport, fills petits, bon nivell de vida, etc.


Per acabar, volíem accentuar la posada en escena de la moto, la pressència de un producte que sembla ser, es l'equivalent de les Harley Davidson però pel cliet més urbà, més "modosito", menys extremista però igualment amb les mateixes ganes de dir "aqui estic, i què?". El text es purament desafiant i a la vegada "cachondo" en el plan d'estereotips.

No hay comentarios:

Publicar un comentario